Älä klikkaa tästä!

​Tekee kuitenkin mielesi klikata! Tällä kertaa siitä ei (ehkä) tule ikäviä jälkiseurauksia.

Marraskuun puolivälissä olin innoissani. Näin Facebook-sivuillani mainoksen, joka kannusti nopeaan toimintaan: Canada Goose-talvitakkeja sikahalvalla!

Olin juuri edellisenä talvena ostanut pitkällisten keskustelujen jälkeen pojalleni tämän kuuluisan laatuvalmistajan takin. Lupaamalla pitää sitä ainakin kymmenen vuotta käytin rahamäärän, jonka veroisia vaatteita en itselleni raaski ostaa.

Ja nyt tuli tilaisuus ostaa keskihintaa alas. Jopa 83 prosentin alennus, ilmainen ja nopea toimitus!

Poikani oli ilonpilaaja: Hän väitti, ettei kyseinen merkki ole ikinä alennuksessa. IKINÄ! Toinen poikani jäljitti nettiosoitteen Kiinan itäosiin ja perustamisajaksi edellisen viikon.

Olinko pettynyt, kun kyseinen ”tarjous” osoittautui mitä suurimmalla todennäköisyydellä huijaukseksi? Olisin parhaassa tapauksessa saanut huonon kopion. Pahimmassa tapauksessa en olisi saanut tuotetta, mutta luottokorttiani olisi käytetty väärin.

Poikani osoittivat minulle malttia ja viisautta. Ja minä itse olen heille opettanut: Mikä tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s