Mobiiliopastus Helsingin OPssa

Tarjoamme jatkuvasti kehittyviä digitaalisia palveluita mobiilissa, jotka parhaimmillaan helpottavat asiakkaidemme arkea, vähentävät turhaa vaivaa ja pienentävät asiointiin käytettyä aikaa. Palveluiden käyttöönotto ei kuitenkaan suju aina leikiten, joten tarjoamme nyt ilmaista mobiiliopastusta neljässä konttorissamme pääkaupunkiseudulla kaikille OPn asiakkaille.

Mobiiliopastusta on tarjolla pääkaupunkiseudulla Helsingin OPssa Aleksin, Bulevardin sekä Tikkurilan konttoreissa, joihin voi varata 30 minuutin mittaisen opastuksen etukäteen Op.fi:ssä. Voit myös pistäytyä konttoriin asiantuntijamme juttusille ilman ajanvarausta, mutta tällöin on hyvä varautua odottelemaan pieni tovi. Suosittelemme siis ajanvarausta etukäteen, varauksen pääset tekemään kätevästi Op.fi:ssä.

Sofa with matching slippers in living room

Pankkiasiat kuntoon omalla kotisohvalla? Kyllä, kiitos!

Mobiiliopastuksessa sähköisiin palveluihin koulutettu neuvojamme opastaa asiakasta oman laitteen käytössä lataamalla puhelimeen tai tablettiin tarvittavat sovellukset, joilla hoidat pankki- ja vakuutusasioinnin kätevästi missä ja milloin tahansa. Opastuksessa ehditään OP-mobiilin ja Pivon asennuksen lisäksi kirjautua molempiin palveluihin, ottaa OP-mobiilin puolella laaja mobiiliasiakkuus käyttöön ja tutustua ainakin tärkeimpiin toimintoihin, kuten omasiirtoihin ja laskujen maksamiseen.

Mobiiliopastuksessa esittely tehdään testitunnuksin, mutta omat tunnukset on hyvä ottaa mukaan, jotta palvelut saadaan toimintavalmiuteen omaa käyttöä varten. Mobiiliopastus on suunnattu OP:n asiakkaille, joilla on käytössään verkkopalvelutunnukset sekä oma mobiililaite eli älypuhelin tai tabletti. Mobiiliopastukseen voi tulla kaikissa sähköistä asiointia koskevissa ongelmatilanteissa.

Mobiiliopastus sopii erityisesti sinulle, joka

  • Haluaisit helpottaa asiointia ja ottaa käyttöön OP:n sähköiset palvelut, mutta et tiedä miten
  • Sinulla on käytössäsi OP:n sähköiset palvelut, mutta haluaisit oppia käyttämään niitä paremmin
  • Olet ladannut OP-mobiilin tai Pivon, mutta et ole koskaan käyttänyt niitä tai käyttö on jäänyt vähäiseksi

Miten pääsen Mobiiliopastukseen?

Voit varata ajan mobiiliopastukseen Op.fi:ssä tai tulla suoraan konttoriin. Mobiiliopastusta on tarjolla neljässä konttorissa pääkaupunkiseudulla. Nämä ovat Aleksin, Bulevardin sekä Tikkurilan konttorit.

Mitä tarvitsen mukaan konttoriin?

Mobiiliopastuksessa pyritään käyttämään asiakkaan omaa laitetta. Eri valmistajien laitteissa on eroja, ja haluamme, että mobiiliopastus tukee aina parhaiten kunkin käyttäjän omia tarpeita. Lisäksi tarvitset sovelluskauppatunnukset (AppStore, Google Play tai Windowsin Kauppa), jotta saamme tehtyä tarvittavien sovellusten lataukset sekä OPn verkkopalvelutunnukset, jotta voimme kirjautua palveluihin sisään.

Muistilista Mobiiliopastukseen lähtijälle:

  1. Oma mobiililaite (eli älypuhelin tai tabletti), jossa on tarpeeksi virtaa. Mukaan voi napata myös laturin laitteelle mikäli akku on vähissä.
  2. Verkkopalvelutunnukset eli käyttäjätunnuksen ja salasanan. Nämä ovat samat tunnukset, joilla kirjaudutaan esimerkiksi verkkopankkiin. Tunnuksia käytetään vain palveluun kirjautuessa, esittely hoidetaan testitunnuksilla.
  3. Avainlukulista tarvitaan, jotta päästään kirjautumaan palveluun.
  4. Sovelluskaupan tunnukset on myös hyvä ottaa mukaan, jotta saamme ladattua tarvittavat sovellukset (OP-mobiili ja Pivo) laitteelle.

Mitä mobiiliopastus maksaa?

30 minuutin mittainen Mobiiliopastus on maksuton palvelu OPn asiakkaille.

Lämpimästi tervetuloa!

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s